close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנפחים להשכרה - הוראות בטיחות

מערכת שורשכא תשרי, תשעט30/09/2018

כדי להוזיל עלויות אפשר לשכור את המתקן ולהוביל אותו ברכב הפרטי, יש לעבור הדרכה קצרה בחברה כדי ללמוד כיצד לתפעל נכון ובאופן בטוח את המתנפח

תגיות:
השכרת מתנפחים לימי הולדת ולשלל אירועים נוספים מאפשרת לכם להפיק אירוע מושקע ומוצלח במחיר אטרקטיבי. יש מגוון רחב של מתקני מתנפחים להשכרה, בשלל צורות מדליקות ובמבחר גוונים, גדלים ועיצובים. כדי להוזיל עלויות אפשר לשכור את המתקן ולהוביל אותו ברכב הפרטי, יש לעבור הדרכה קצרה בחברה כדי ללמוד כיצד לתפעל נכון ובאופן בטוח את המתנפח.

לטובת בטיחותם של הילדים ושאר המשתתפים באירוע, חשוב להקפיד על כללי הבטיחות ולדאוג לשימוש נכון ולתפעול על פי הוראות היצרן. לכן, לאחר שבחרתם מתקן אחד או יותר, חשוב לקרוא את הוראות הבטיחות ויש לפעול בהתאם להנחיות שקיבלתם בהדרכה המקצועית. בכל מקרה, חשוב שכל מתקן באירוע יהיה תחת פיקוח הדוק ורצוף של אדם מבוגר ואחראי, מעל גיל 18.

הוראות בטיחות כלליות לשימוש במתנפחים להשכרה
בחברות המתמחות בהשכרת מתנפחים לאירועים, תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקנים להשכרה לבחירה בשלל גדלים ועיצובים, ביניהם גם מתקנים רטובים, מתקני מתנפחים המתאימים לבריכות שחייה ועוד. לאחר שבחרתם מתנפחים לאירוע שאתם מפיקים חשוב לוודא כי החברה מעניקה הדרכה קצרה על מנת שתדעו כיצד להפעיל את המתקן.
כמו כן, חשוב לדרוש מהחברה את הוראות הבטיחות לתפעול נכון של המתקן ולשמירה על בטיחותם של הילדים וכל המשתמשים במתנפח. יש מתקנים המיועדים לקטנטנים עד גיל 2.3 או 3, מתקנים אחרים מתאימים לילדים עד גיל 6, ויש גם מתקנים גדולים ומתקדמים המיועדים לילדים גדולים ולבני נוער. עליכם לקרוא בקפידה את הוראות הבטיחות, ורק לאחר מכן לנפח את המתקן ולהפעיל אותו לקראת האירוע המתוכנן.

הוראות בטיחות לתפעול ולשימוש נכון במתנפחים להשכרה:
1. התקנת כל סוגי מתקני המתנפחים חייבת להיעשות אך ורק על ידי אדם מבוגר ואחראי, מעל גיל 18.
2. השימוש במתקן המתנפח במהלך האירוע מחייב נוכחות של אדם מבוגר, מעל גיל 18, המתקן חייב להיות תחת פיקוח תמידי.
3. השימוש במפוח מחייב אתכם לשמור על כללי הבטיחות בעבודה, כפי שמקובל ונהוג בעת שימוש בכל מכשיר חשמלי אחר. מפוח הוא כלי עבודה עוצמתי ויש להתייחס לשימוש בו ברצינות ולוודא כי שוכרים מפוח איכותי העומד בתקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם.
4. טרם השכרת המתנפח יש לוודא כי ברשותכם מספיק שטח להצבת המתקן, חשוב לשמור על מרווח ביטחון של לפחות מטר וחצי עד שני מטרים מכל קצוות המתקן.
5. יש להכין מראש את השטח עליו מתקינים את המתנפח, מומלץ לנקות את השטח מאבנים חדות, סלעים, יתדות וכדומה. את המתקן אין להציב ליד גדר, פרגולה או כל פריט אחר בחצר או בשטח.
6. את המתנפחים מתקינים רק על קרקע רכה כמו דשא או חול, במידה ואין אפשרות אחרת ויש להתקין את המתנפח על משטח קשה, יש לפרוס יריעה עמידה מתחת למתקן. השטח חייב להיות ישר וללא שיפועים.
7. חשוב לנקות את השטח בו מתקינים את המתקן מצואת בעלי חיים ומלכלוכים ומזהמים אחרים, כדי לשמור על המתקן ובעיקר כדי להגן על בטיחותם של הילדים ולמנוע תקלות מיותרות כמו ילד הדורך על צואת כלבים או חתולים באירוע.
8. מתקנים רבים מחוברים באופן קבוע למפוח החשמלי, לכן חשוב להתקין את המפוח במקום בטוח, ויש למנוע מהילדים להתקרב או לגעת בו. מומלץ לגדר את השטח סביב המפוח, ניתן להציבו ליד האדם המבוגר שנבחר לתפעל את המתקן ולהשגיח על הילדים המשתמשים בו.
9. אסור לאפשר לילדים להתקרב למתקן ולמפוח בעת ניפוח, יש להרחיק את הילדים מהאזור גם בעת ריקון המתקן מאוויר.
10. אסור בתכלית האיסור לגרור מתקני מתנפחים על הקרקע מחשש לגרימת נזק בלתי הפיך למתנפח.
11. חשוב לאפשר לילדים לעלות על המתקן לפי קבוצות גיל, ויש להימנע משימוש של ילדים גדולים יחד עם קטנטנים מחשש לפגיעות גוף ולפציעות.
12. אם אחד הילדים משתולל במתקן, מפריע לילדים אחרים ולא נשמע להוראות האדם המבוגר האחראי על המתקן, יש להרחיק את הילד מהמתקן כדי למנוע סכנה לילדים האחרים.
13. אין לאפשר לילדים לעלות על המתקן עם נעליים, אלא אם נציגי החברה ממנה שכרתם את המתקן מאפשרים זאת.
14. לפני חיבור המפוח לחשמל יש לוודא כי הוא במצב כבוי.
15. אין לאפשר לילדים קטנים מתחת לגיל 3 לעלות על המתקן, חשוב להקפיד על הוראות היצרן ולאפשר שימוש במתנפח רק לילדים בגיל המתאים.
16. מדי פעם יש לבדוק את היתדות ולוודא כי הן לא זזו ממקומן או השתחררו.
17. חשוב לבדוק כי הילדים עולים למתקן רק לאחר השלמת הניפוח.
18. יש לבדוק כי הילדים עולים למתקן ללא חפצים חדים, עדיף בלי משקפיים ושעונים, וכדאי להסיר את כל התכשיטים כדי למנוע פציעות מיותרות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה